Floral jumpsuit

Jak co roku nadchodzi ten dzień, ostatni dzień wakacji. Może i nie koniecznie dla wszystkich, ale nawet i dla mnie jako studentki, pozostaje jednak TO uczucie, że coś się kończy :D W Hiszpanii semestr zaczyna się 14 września, ja jednak pojadę tam z kilkudniowym poślizgiem, więc mam jeszcze troszkę czasu, ale ilość spraw jaką muszę jeszcze załatwić nie sprawia, że jestem zrelaksowana.
W dzisiejszym poście kombinezon - za grosze ze sklepu internetowego, do tego jeden z moich ulubionych teraz naszyjników :) 













Comentarios

  1. wow jakie piękny kombinezon! cudownie wyglądasz:*

    ResponderEliminar
  2. Wonderful Overal, you is very good
    In love Ira

    iramalvina.blogspot.de

    ResponderEliminar
  3. świetnie wyglądasz w tym zestawie;)

    ResponderEliminar
  4. Sama w czasie lata zaopatrzyłam się w kilka kombinezoników, twój jest naprawdę śliczny. Wspaniale się w nim prezentujesz :)

    ResponderEliminar
  5. Wspaniałe zdjęcia i sprytnie dobrane tło
    Zapraszam również do nas, może coś akurat wpadnie w oko :)
    http://fadomoda.pl/

    ResponderEliminar
  6. Cześć ;)
    Zmieniłam nazwę bloga, lecz nie wiem czy wyświetla się.
    daguiandz.blogspot.pl - już nie istnieje ;)
    Pozdrawiam ciepło, Dagmara ;*

    ResponderEliminar
  7. Spodium fajne, ale bransoletka z kotem cudowna.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario